Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със студен старт 1.9жтд

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със студен старт 1.9жтд

    Добър вечер,колеги.

    От миналата година ,като паднаха температурите ,колата взе да пали с много въртене.Тази Година взе пък хептен да не иска да запали.Примерно въртя ,скапва акумулатора ,бутнах я до бензиностанцията ,заредих и не иска да пали.Бутнах я няколко метра и с последна надежда въртя и запали съвсем нормално.На 2 пъти ми се случи както работи на празен ход ,изгася все едно съм завъртял ключа.Друг случай-въртя,не пали,акумулатора аут.Викам приятел закачаме я с кабели върти и пали ,но докато съм я въртял на стартер ,под колата имаше локвичка нафта,стичаше се по генерацията.

    Проверени са Свещи,реле
    Акумулатора е нов 77аh,760A стартов

    Прави го само зимата.Един път да запали и цял ден е наред.Върви и си харчи нормално.

    Колата е 1.9жтд 115

    Имаше записана грешка 0191 за регулатота,изтрихме я,след туй 2-3 пъти паля и няма грешки никакви.В реално време , тръгва от 160 и веднага след това застава на 300.
    Грешката ,възможно ли е,да е от това ,че е угасвала от свършване на нафтата?


    http://youtu.be/_OPEBsp3HME -това клипче е от тая сутрин,2 градуса навън,сравнително лесното и палене

    Всякакви предложения приемам

    Какви други стойности да гледаме,вярно има теми много,ама нищо не разбирам от стойностите.Нямам лично кабел .Гледахме я с програма на Delphi.
    Last edited by NeDkY; d.m.y г., 02:22. Основание: Развитие
    2002 1.9JTD 115

  • #2
    Закарайте я на майстор колата, не се мъчете. Най-малкото трябваше да си намерил теча на нафта. Има няколко вероятности : дюзи, помпа, регулатор, датчик колянов вал, температуред датчик, горивен филтър или по-скоро пропуски на въздух по горивната система, вероятно и други за които не се сещам, но ще ти е трудно така без кабел... Ако имаш под ръка работещ регулатор, пробвай първо с него, или ако твоя има цедка вероятно е запушена (счупи я).
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #3
      Гледахме я в сервиз при познат.Той я закачи на компютъра.Когати си пали няма теч,теча го видях само 1 път.Днеска я гледахме ,но нищо не можа да се види ,освен ,че ГНП-то е омазано леко ,регулатора и той така с нафта.Иначе миналата година сменях оригиналните скоби на маркучите,че се движеха свободно.Утре сутрин ,като я запаля,ще отида да я закачим пак за грешки
      2002 1.9JTD 115

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от NeDkY Покажи съобщение
        Гледахме я в сервиз при познат.Той я закачи на компютъра.Когати си пали няма теч,теча го видях само 1 път.Днеска я гледахме ,но нищо не можа да се види ,освен ,че ГНП-то е омазано леко ,регулатора и той така с нафта.Иначе миналата година сменях оригиналните скоби на маркучите,че се движеха свободно.Утре сутрин ,като я запаля,ще отида да я закачим пак за грешки
        За горивния филтър ,като нов пак ,така палеше
        2002 1.9JTD 115

        Comment


        • #5
          Огледайте добре помпата и регулатора, щом е омазано търсете първо там проблема. Регулатора ако има цедка я махнете.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #6
            Утре,ако може ,ще я видим,че днеска стана тъмно,като проверявахме свещите.
            2002 1.9JTD 115

            Comment


            • #7
              стартера и егра как са?
              JTD 105+

              Comment


              • #8
                Като застудее гарнитурите се спичат и започва да таи през тях и явно за цяла нощ губи налягане но би трябвало с подаване на контакт да се напълни гнп-то. Според мен е регулатора.
                Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                ex Alfa 156 1,9 JTD
                ex Alfa 75 1,8

                Comment


                • #9
                  EGR-а ,един ден се опитах да го сваля за почистване но не успях с 1 болт.Стартера не е пипан и той.След малко отивам да я закачат да видим за грешка и да видим обратна нафта,регулатор.
                  2002 1.9JTD 115

                  Comment


                  • #10
                    мен ми се струва че върти бавно и неможе да напрай налягане на нафтата. и тоя егр земи го затапвай
                    JTD 105+

                    Comment


                    • #11
                      Какво общо има егр с паленето?
                      Всички дето са с работещ егр как палим?
                      Стартера е добре да е ок зимата, но не мисля че това ти е основния проблем, ако те притеснява, вади го и го обслужи, втулки, четки и т.н.
                      Ако дюзите ти пикаят също ще палиш трудно, вижте излишното гориво как е.

                      пс Писах ти по-горе, обърни внимание на теча около горивната помпа и регулатора, а и имаш грешка регулатор, първо изчисти тези неща,тогава търси проблема другаде.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #12
                        Обратната нафта е премерена ( 1 минута),ЕГР-а почистен.

                        Теча днеска го видях.От долната страна на помпата.
                        Attached Files
                        Last edited by NeDkY; d.m.y г., 21:16.
                        2002 1.9JTD 115

                        Comment


                        • #13
                          Това не е ли множко за 1 мин, поправете ме ако греша ама не беше ли 25-50гр за 5 мин на празен ход? Може и да се бъркам де...
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment


                          • #14
                            ето клип , как пали след 5-6 часа престой.По борда е 7 градуса , според онлайн прогнизата 6 гр. https://www.youtube.com/watch?v=xttj...usBDmlnnZ0-SVQ
                            2002 1.9JTD 115

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                              Това не е ли множко за 1 мин, поправете ме ако греша ама не беше ли 25-50гр за 5 мин на празен ход? Може и да се бъркам де...
                              Дюзите са ти добре според мен! Аз доколкото знам трябва за 2 мин. да напълни 2 кубика! Което значи че за 1 минута обратната нафта би трябвало да му е добре!
                              Свещи също едва ли са, защото този мотор го дават да пали на минусови температури и без свещи! Аз пролетта смених моите и по средата на лятото започна да ми мига лампата за подгрева, и докато се накумя да ги сменя дойде ноември! Когато трънах да видя коя свещ е изгоряла, за мое учудване за имам-няма половин година се оказа че съм шампион - от 4 нови свещи и 4те бяха изгоряли, а колата си палеше от раз
                              Според мен проблема се крие в наличието на въздух по системата! Щом има и теч по помпата, значи докато си тече си се пълни с въздух докато е загасена и после и трябва малко време да напълни системата!
                              На мен по същия начин ми въртеше след като смених дюзите, и докато изгони въздуха и напълни системата си трябваше малко въртене на стартер!
                              Оправи си теча на помпата и ако не се оправи, тогава карай нататък!
                              Успех
                              Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

                              Comment

                              Working...
                              X